پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 251414
اختصاص 200 ميليارد تومان اعتبار براي تکميل و بهره‌برداري از سد باباحيدر
تاریخ انتشار : 1401/03/19 16:31:17
نمایش : 788
وزير جهاد کشاورزي گفت: تکميل سد باباحيدر که حدود 14 سال ناتمام مانده يکي از مطالبات مردمي است و در اين سفر براي تکميل آن 200 ميليارد تومان درنظر گرفته شده است که اميد است امسال مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، سيد جواد ساداتي نژاد وزير جهاد کشاورزي پيش از ظهر امروز در حاشيه بازديد از طرح‌هاي کشاورزي و غيرکشاورزي شهرستان فارسان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استان چهارمحال و بختياري ظرفيت‌هاي بي‌نظيري در حوزه کشاورزي و دامپروري دارد و قطب امنيت غذايي کشور خصوصا در حوزه دامداري و دامپروري است.
 
وي تصريح کرد: در اين سفر جمعا يک بسته 2 هزار ميليارد توماني براي حوزه کشاورزي و دام‌پروري پيشنهاد شده که اميدواريم در شوراي اداري تصويب شود.
 
وزير جهاد کشاورزي اضافه کرد: در تلاشيم تمام مسائل و مشکلات در شهرستان فارسان در حوزه‌هاي شهرک‌هاي دامپروري، شهرک‌هاي گلخانه‌اي، مباحث مربوط به شيلات و آبزيان، بحث‌هاي مربوط به ديم و توسعه باغات و اراضي شيب‌دار و مباحث مربوط به آبخيزداري که اين استان به‌عنوان آزمايشگاه آبخيزداري کشور نيز مطرح است در دستور کار قرار گرفته تا مسائل و مشکلات منطقه را رفع کند.
 
ساداتي نژاد يادآور شد: در فارسان مطالبات و مسائل و مشکلات مردم مورد بررسي قرار گرفت، تکميل سد باباحيدر که حدود 14 سال ناتمام مانده يکي از مطالبات مردمي است و در اين سفر براي تکميل آن 200 ميليارد تومان درنظر گرفته شده است که اميد است امسال مورد بهره‌برداري قرار گيرد.
 
وي بيان داشت: بحث توسعه بيمارستان فارسان يکي ديگر از مطالبات مردم در زمينه تجهيز و توسعه زيرساخت‌ها است و چون منطقه عشايري است اهميت بالايي دارد و براي آن اعتبار ديده شده است.
 
وزير جهاد کشاورزي با اشاره به حريم جاده گفت: اين شهرستان وسعت بالايي ندارد و اگر حريم‌ها در آن رعايت نشود مشکلاتي را درپي خواهد داشت که براي رفع آن نيز با آقاي رستم قاسمي مذاکره مي‌کنيم تا مشکل رفع شود.
 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html